Konferencja wirtualna

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w naszym kraju informujemy, że konferencja zmienia formułę z tradycyjnej na formułę Virtual Meeting. Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w konferencji, mogą w niej uczestniczyć w tej formie.

Proponowana forma konferencji obejmuje różnorodne wspierane technologicznie rozwiązania, pozwalające nie tylko na bierne uczestnictwo w wykładzie lub seminarium, ale na aktywną partycypację poprzez zadawanie pytań wykładowcom.

 

Termin
7-10 grudnia 2020 roku

Przewodniczący Komitetu Naukowego
prof. dr hab. n. med. Maciej Krzakowski
dr hab. n. med. Radosław Mądry

Punkty edukacyjne
Uprzejmie informujemy, że za udział w konferencji uczestnikom zostaną przyznane punkty edukacyjne.

Certyfikaty
Certyfikaty uczestnictwa zostaną wysłane po zakończeniu konferencji na adresy e-mailowe podane podczas rejestracji na konferencję.

Istnieje możliwość samodzielnego wydruku* certyfikatu po konferencji za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji — szczegóły poniżej.

Wydruk certyfikatu

  1. W celu wydrukowania certyfikatu prosimy zalogować się na swój profil w elektronicznym systemie rejestracji, wybierając zakładkę Rejestracja. 
  2. Z menu znajdującego się po lewej stronie prosimy wybrać Wydruk certyfikatu.
  3. Prosimy kliknąć Pobierz certyfikat.
  4. Wygenerowany certyfikat, gotowy do wydruku, pojawi się w nowym oknie.
  5. Prosimy kliknąć Drukuj.

*Dotyczy osób, które samodzielnie zarejestrowały się w systemie (posiadają dane logowania do systemu rejestracji na konferencji).

 

Virtual Meeting jest skierowany tylko do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 499).

Infarma